הפקת אירוע בלב ים? יש חיה כזאת!

הפקת אירוע בלב ים? יש חיה כזאת!

כך תפיקו אירוע בלב הים

נשמע לכם כמו משימה בלתי אפשרית? תתפלאו! זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים.

ישראל כמו ישראל, ידועה במזג האוויר הקיצי שלה, שלא פעם גם פולש לתחומי הסתיו והחורף. במדינה בה כל גבולה המערבי הינו רצועת חוף ארוכה, הרי שמדובר בקרקע פורייה למסיבות ואירועי שמחה נהדרים ממש בלב הים. חושבים על תכנון אירוע שחושב מחוץ לקופסה? אנחנו כאן להציע לכם לחשוב על תכנון אירוע שחושב מחוץ ליבשה! מסוקרנים? הישארו עמנו.

מועדוני יאכטה עם צי להשכרה

מן הדרום ועד לצפונה של ישראל, ניתן למצוא שפע של מועדוני יאכטות המציעים לא רק תכניות לימוד לסקיפרים, כי אם צי יאכטות אותו ניתן לשכור. המחירים הם הוגנים למדי, ואף יכולים להפתיע את כל מי שתחום הימאות זר לו.

איך השירות פועל? פשוט מאוד! כאשר אתם שוכרים את היאכטה, אתם מקבלים לרשותכם סקיפר מקצועי מטעם מועדון היאכטות. הסקיפר אחראי על השטת היאכטה לאורך חופיה של ישראל ועל התפעול הכולל. כמו כן, חשוב לזכור כי הים הוא איננו משחק ילדים, ושחשוב לשמור על כללי הזהירות. מטרתו של הסקיפר היא גם להשיט את היאכטה וגם לפעול כ"מבוגר האחראי" אשר יוודא כי אכן כלל כללי הבטיחות נאכפים כהלכה.

אם אני רוצה לערוך אירוע חשוב, כיצד עלי לעשות זאת?

החדשות הטובות הן, שמרבית החברות שמספקות שירותי השכרת יאכטות, מעניקות גם ליווי מקצועי בתכנון האירוע מתחילתו ועד לסופו.

נניח ויש לכם מסיבת יום הולדת שאתם רוצים לערוך עבור אדם אהוב ובגיל סמלי ומיוחד, אז הרי שתוכלו לפנות למועדון היאכטות וצוות המועדון ישמח לסייע לכם בכלל הלוגיסטיקה כמו גם בחינת היבטים נוספים אשר ישדרגו את האירוע.

כך למשל ניתן לכלול ארוחת צהריים, מערכת הגברה ושפע של הפתעות שונות שיחכו לכם כבר על היאכטה.

כמה עולה לשכור יאכטה?

חשוב לציין כי מדובר בהערכה גסה בלבד, וכי טווחי המחירים יכולים להשתנות בין מקום למקום.

לרוב, השכרת יאכטה לאירועים, תעלה בסביבות ה-2,800 – 3,500 שקלים. אם מדובר בהשתתפות של מספר אורחים דוגמת עריכת מסיבת רווקים או רווקות, אז הרי שהעלויות הכוללות עבור כלל המשתתפים הן נמוכות באופן יחסי ויכולות להגיע לכמה מאות בודדות.