טיפים לבחירת אמן בלונים

טיפים לבחירת אמן בלונים

בלונים ידועים כדרך נפלאה לשמח את לבם של אנשים ונשים, ילדים ופעוטות. הם מביאים עמם שפע של צבעים שונים ומאפשרים לייצר אווירה מזמינה, חגיגית ונהדרת במיוחד.

אם אתם חוגגים לאדם שיקר לליבכם יום הולדת, או מציינים אירוע אותו אתם מעוניינים להדגיש באווירה חגיגית, הרי שבלונים יכולים להקנות לכם פתרון נפלא ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. נכון, ניתן בהחלט לרכוש את הבלונים באופן עצמאי ולקשט את חלל החדר, אולם ישנן חברות המספקות שירותי סידור בלונים לאירועים ושעושות זאת באופן מקצועי במיוחד.

בחיפושכם אחר איש מקצוע בתחום, הרי שמומלץ לחפש אחר אמן בלונים. מדובר באנשי ונשות מקצוע אשר יודעים כיצד להשתמש בבלונים כחומר ביד היוצר, ולהפוך אותם למגוון רחב של תצורות מרשימות ומורכבות במיוחד.

צוות אתר בלוניטה: https://www.balloonita.co.il/ קיבץ עבורכם מספר טיפים חשובים שכדאי להכיר:

תיק עבודות

בראש ובראשונה, אין זה משנה מהן המילים היפות שאמן הבלונים מספר לכם, ואין זה משנה אם יש לכם כימיה איתו. מה שחשוב הוא לראות את תיק העבודות שלו, את היצירות שהוא הכין באמצעות הבלונים.

אין אתר של אמן בלונים וחנות המספקת שירותי סידור בלונים, אשר אינם מציגים את סידורי הבלונים שלהם. תוכלו למצוא גלריות ענפות המתייחסות כל אחת לתחום הנושא הרלוונטי אליהן.

כך למשל ניתן למצוא סידורי בלונים לברית או בריתה ולעומתם, סידורי בלונים ליום הולדת לאישה וסידורי בלונים ליום הולדת לגבר.

הקפידו לבחון את תיק העבודות היטב, ושימו לב שאין מדובר בתמונות אילוסטרציה כלליות, כי אם תמונות מקוריות. כאשר מדובר בתמונות מקוריות בבתים של אנשים, הרי שהדבר משקף את היכולות של אמן הבלונים.

מחירים

רצוי וחשוב לערוך סקר שוק קצרצר שיאפשר לכם להחליט מיהו אמן הבלונים שיעניק לכם שירות.

אין זה מקרי שבחרנו לציין קודם את תיק העבודות ורק אז את המחירים. לעתים מה שזול, מתברר כיקר, והתוצאה לא תרשים אתכם ותצריך מכם לקנות עוד מיני קישוטים שונים כדי שיאפשרו לבנות את האווירה אחריה אתם מחפשים.

עם זאת, בהחלט חשוב לבחון את תיק העבודות, וכל אמן בלונים שמצא חן בעיניכם, ליצור עמו קשר ולבחון את המחירים. אם מצאתם כי מדובר במחירים אטרקטיביים במיוחד לעומת המתחרים, ושתיק העבודות עונה ועולה על הציפיות, הרי שמה טוב.

המלצות

המלצות קודמות בהחלט יכולות לשחק תפקיד חשוב.

לצד העובדה שאמני בלונים רבים נוהגים לשים המלצות בתוך האתר שלהם, וזאת כדי לשקף את עבודתם, הרי שחשוב לבחון אם ישנן המלצות נוספות שרצות ברשת.

כתבו את שם המותג של אמן הבלונים אותו מצאתם, ובדקו מהו השיח הכללי אודותיו ברשת. כך למשל, תוכלו למצוא את כרטיס הגוגל העסקי של אמן הבלונים, ולבחון את ביקורות הגולשים ודירוג הכוכבים שהוא קיבל.