איך בוחרים מדביר?

איך בוחרים מדביר

בישראל כמו שבישראל, מזג האוויר החם מהווה תנאים אידיאליים עבור המזיקים השונים, וכל שכן כאשר יחד עם הטמפרטורה, גם אחוזי הלחות עולים ומטפסים.

ישנן הדברות אותן נזמין באופן תקופתי וישנן כאלו שנזדקק להן באופן בהול ודחוף לאור הופעתם של אורחים לא רצויים ביום בהיר אחד.

אך נשאלת השאלה כיצד נדע לבחור את המדביר הנכון ביותר עבורנו? וכיצד נדע שאכן עשינו את הבחירה המושכלת והנכונה. להלן מספר קריטריונים שיסייעו לכם באיתור מדביר מקצועי שיאפשר לכם לצלוח את הימים החמים באופן בטוח ונטול חרקים.

תעודת מדביר

הקפידו תמיד לבקש ולראות כי אכן ישנה תעודת מדביר, ושהתעודה היא אכן בתוקף.

בנוסף לכך, באתר המשרד להגנת הסביבה תוכלו לערוך בדיקה עצמאית ולבחון שאכן המדביר שעמו שוחחתם הוא מדביר מורשה אשר יכול לבצע את העבודה שלשמה פניתם אליו.

דעו והישמרו מפני אנשים העוסקים בדבר באופן שאיננו חוקי, שכן אלו אינם בהכרח יודעים כיצד לבצע את ההדברה באופן נכון ובטוח, וייתכן גם שאינם עושים שימוש בחומרי הדברה המאושרים על-ידי משרד הבריאות.

המלצות

אין טוב יותר מאשר לבחור במדביר מקצועי באמצעות המלצות מפיהם של לקוחות קודמים.

השאלה החשובה אותה יש לשאול היא כיצד מוצאים המלצות שאכן יכולות לעזור לנו בבחירת המדביר.

בכל חברת הדברות בה תפגשו, הקפידו לרשום את שם החברה ברשת ובדקו מהם הרשמים שעולים מן התוצאות: האם ישנם מקורות מידע המעידים על אותה החברה? האם ישנן ביקורות קודמות ודברי שבח מפיהם של לקוחות קודמים? האם ישנם אתרים משפטיים המעידים על הליכים משפטיים שונים שננקטו?

מיקום בארץ

בהתאם למיקומכם בארץ, תוכלו לברור ולמצוא את חברות ההדברה אשר יוכלו לספק לכם שירות בזמינות גבוהה.

במקום לחפש אחר הדברה כללית, הקלידו את השירות אותו אתם מחפשים בצירוף עם היישוב בו אתם מתגוררים. באופן הזה, תוכלו למצוא את כל המדבירים הממוקמים בסמוך לאזור מגוריכם, וכך ליהנות משירות מקצועי ועם אפשרות להגעה מידית מעכשיו לעכשיו.

אחריות

לסיכום, הקפידו לבחור בחברת הדברות המראה שהיא אכן נותנת גיבוי לשירות שהיא מעניקה.

האם החברה מעניקה אחריות על עבודתה? במידה וכן, הרי שזוהי חברת הדברות עמה מומלץ לעבוד.