האופנה מתחילה בראש

האופנה מתחילה בראש

העיסוק שלנו במה נלבש היום מלווה אותנו מגיל ההתבגרות ולאורך כל החיים. לעתים אנו משקיעות יותר ולעתים מרשות לעצמנו להישאר בפיג'מה. אולם תמיד אנו, הנשים המאמינות, נכסה את הראש, בין אם לאירוע החשוב ביותר ובין אם לקפוץ רגע לשכנה לשתות קפה.

בשנים האחרונות עולה המודעות לכך שכיסוי הראש, למרות שהוא תמיד תמיד שם – הוא פריט לבוש לכל דבר ועניין. וככזה, האופנה לא פוסחת עליו ומציעה לו גיוון, התחדשות, יצירתיות וכיף.

אחת הסיבות לכך שכיסוי הראש תופס יותר ויותר עניין בעולם האופנה, היא העובדה שהוא פריט הלבוש העיקרי אותו אתן רואות כאשר אתן מביטות במראה. בנוסף, הוא פריט הלבוש היחיד הנמצא ממש בגובה העיניים, כך שהתקשורת הראשונית שלנו עם העוברים והשבים מתחילה במידה רבה עם הכיסוי המעטר את ראשנו.

כיסויי ראש מעוצבים

היציאה למרחב הציבורי של נשים מאמינות היא כבר עובדה מוגמרת. אנו עובדות, יוצרות ומהוות חלק אינטגרלי בעולם שבעבר לא היה מנת חלקנו. כאשר אנו בחוץ, באופן טבעי, אנו רוצות להרגיש הכי בנוח ועם הכי הרבה ביטחון. וחלק גדול מאלה – נובע מהבגדים אותם אנו לובשות.

מטפחות מעוצבות הפכו לחלק גדול משוק האופנה לנשים מאמינות, וכיום הגיוון הוא עצום. לכל בגד, לכל אירוע ולכל עונה תוכלו לבחור את המטפחת המתאימה ביותר. תוכלו לבחור מטפחות המתאימות יותר לאופי שלכן, המשקפות טוב יותר את הלך הרוח שלכן, ובמילים פשוטות ואמיתיות יותר – להתעטר במה שבא לכן.

צניעות ואופנה

רבים טועים (וטועות) לחשוב שאופנה וצניעות לא הולכות ביחד. האמת רחוקה מכך, וההיפך הוא הנכון. אין שום סתירה בין הרצון האמיתי שלנו לשמור על הצניעות, ולהקפיד על כבוד גופנו כפי שאנו תופסות אותו ועל פי ההלכה – ובין הרצון והצורך להשקיע במראה החיצוני שלנו ולהקדיש מחשבה לפרטים האופנתיים.

דווקא מתוך ההקפדה על צניעות, ניתן לקחת את המגמות בעולם האופנה ולהתאים אותן לצרכים שלנו. זוהי אופנה אמיתית – לא זו האקסקלוסיבית, המכתיבה לא רק איך להתלבש אלא מה נכון ולא נכון, מה וכמה לאכול, ואיך צריך להיראות. אופנה אמיתית היא זו הקשובה לצרכי המשתמשות בה. העיצוב נעשה בהתאם לצרכים, ולא הוא זה היוצר אותם.

עיצוב אישי

על אף הגיוון העצום במסגרתו תוכלו כמעט תמיד למצוא בדיוק את מה שחיפשתן, מטפחות מעוצבות ניתנות גם להזמנה אישית. תוכלו לבחור את הצורה, הבד, הטקסטורה והגודל בדיוק לפי מידותיכן וצרכיכן.
כיום, גם גודל וצורת המטפחת משתנה מאחת לאחת, וניתן למצוא נשים עם סרטים דקיקים ועד כיסויי ראש מלאים המכסים את כל השיער. לכל המנעד תוכלו לבחור ולהתאים בדיוק את המטפחת שתמיד רציתן.