טיפים להזמנת פרחים

טיפים להזמנת פרחים

פרחים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה להפגין הערכה והוקרה כלפי אדם מסוים בחיינו. זוהי יכולה להיות בת הזוג, וזהו יכול להיות החבר, אלו יכולים להיות קולגות לעבודה או אחד ההורים שחוגגים יום הולדת סמלי. האם באמת חסרות סיבות למסיבה? היופי שטמון בזר פרחים הוא בעד כמה הוא פשוט מן הצד האחד, ועד כמה הוא מורכב וכולל בתוכו מנעד רגשות רחב מן הצד השני.

על אף פשטותה של מתנה שכזו, הרי שהיא גם מציבה אתגר מסוים: כיצד נבחר בזר שיעשה עבורנו את העבודה המדויקת ביותר? ומאיזו חנות פרחים נבחר לבצע את הרכישה? כאן ריכזנו עבורכם מספר טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

את המאמר כתבנו יחד עם הצוות של חנות שושי פרחים https://www.shoshi.co.il/ המספקים משלוחי פרחים לכל רחבי הארץ.

באיזה חנות לבחור?

אנו חיים בעידן המודרני ובו האינטרנט הוא אמצעי כל כך קל, יעיל ונגיש למציאת חנויות פרחים.

מזמינים זר לרחובות? חפשו אחר חנות פרחים ברחובות. מחפשים אחר משלוחי פרחים לחיפה? חפשו אחר חנות פרחים בחיפה. חיפוש ממוקד יביא אתכם אל החנויות המובילות באזור.

ברגע שבו מצאתם את החנות, נסו לרגע לקחת אוויר, אל תמהרו לבצע את ההזמנה בפועל. קראו קצת אודות המקום, סיירו באתר שלו. מומלץ גם לכתוב את שם החנות ברשת ולבחון אילו רשמים עולים. כמעט שכל בית עסק מתחזק כרטיס עסקי בגוגל, ובו ניתן לדרג את בית העסק עם כוכבים ולכתוב ביקורות של לקוחות קודמים.

עיינו מעט בביקורות, בדקו את הרשמים, ועל-בסיס כך תוכלו להמשיך הלאה ולבחור מבין הזרים השונים המופיעים בקטלוג.

באיזה זר פרחים כדאי לבחור?

ראשית כל, הקפידו להיצמד לתקציב מסוים אותו ייעדתם עבור המתנה.

האם אתם מחפשים זרים עד 100 שקלים? או אולי זרים עד 200 שקלים? ברגע שבו תקבעו לעצמכם תקציב מסוים, כך גם תוכלו למקד את המוצרים. מרבית חנויות הפרחים המתחזקות אתר אונליין, מאפשרות שימוש במנוע חיפוש דינמי הממקד את התוצאות באופן מידי.

לאחר מכן, נסו להתאים את הזר למקבל או מקבלת המשלוח: אם מדובר בגבר, הרי שעיצוב מינימליסטי ואלגנטי יכול בהחלט לענות על טעמו האישי. למשל כמו מתנה לבוס או מנהל. אם מדובר באישה, הרי שזר צבעוני ורבגוני בהחלט יוכל לענות ולעלות על הציפיות.

כאשר ההיכרות גם מקבלי המשלוח היא עמוקה, הרי שתוכלו לבחור בצבעים מתאימים ואפילו לבחור את מיני הפרחים על בסיס מאפיינים שאתם מכירים: האם מי שיקבל את הזר ישקה אותו? אם מדובר באדם שאיננו מתכוון להשקיע רבות, הרי שמומלץ לבחור בפרחים שיחזיקו מעמד לאורך זמן. האם מדובר בבית או דירה עם מעט אור טבעי? במידה וכן, מומלץ לבחור בזרי פרחים שיעמדו בתנאים שכאלו.

אל תשכחו כרטיס ברכה!

פעמים רבות אנחנו כה עסוקים במציאת הזר, עד שאנחנו שוכחים כי הוא מביא עמו מסר.

הקפידו שלא לתת לזר לדבר בעד עצמו, שלבו פתק קטן, אפילו לא חייבים להשקיע בכרטיס ברכה מהודר ומעוצב. המילים הקטנות הללו, הן אלו שיהפכו את כל המתנה להרבה יותר סמלית והרבה יותר מרגשת.