מתיחת בטן – המדריך השלם

הליך של מתיחת בטן הינו הליך פלסטי לכל דבר אשר בסופו, ניתן לעצב את נראות הבטן מחזק ולהחזיר עד כמה שניתן למצב הטבעי והקודם. המראה של בטן מתוחה, המראה שלפני ההשמנה הקיצונית, ההיריון וכל השאר – במעמד הזה, אין ספק כי מתיחת בטן זה הפתרון המושלם לכך ולכן, יותר ויותר נשים מבינות שזה הדבר הנכון ביותר עבורן. בזמן שהמטופלת ולעיתים המטופל מצויים בתרדמת מלאה מבוצע הניתוח ומביא תוצאות מופלאות יותר ויותר על פי עדותן של לא מעט מנותחים שעברו את התהליך בהצלחה מרובה. במעמד הזה, מוסרים עודפי העור וכך גם שומן בטני- מה שממצק את העור, מותח את השריר ומשיג את הנראות המושלמת – בטן חטובה שמנצחת הכול, אפילו את חדרי הכושר.

הליך של מתיחת בטן – למי זה טוב?

זו יכולה להיות הרזייה קיצונית, ניתוח שרוול ואפילו כמה וכמה הריונות – מיד לאחר מכן, ניתן להישאר לא פעם עם בטן בעלת שרירים רפויים ועור מדלדל. נשמע לכם או לכן מוכר? בעוד האזור הזה מאבד את נראותו הקודמת, מסתמן כי אין ברירה- ההגעה אל המנתחים, שינוי הנראות והשבת הביטחון אינם בגדר חלום- הכול אפשרי ומותר. מבין מגוון של יתרונות, באמצעות מתיחת בטן ניתן לשפר את נראות העור ובו זמנית להשיב לגוף את המתאר הטבעי שלו בפרט באזור הבטן. חשוב לציין, קפלי עור לרבות עור רפוי עלולים לצוץ גם כאשר הגיל עולה ולכן- הדבר המשתלם ביותר הינו הליך של מתיחת בטן שבסופו – התוצאות ידברו בעד עצמן.

מתי נכון לבצע ניתוח מתיחת בטן ?

חושבים על ירידה במשקל? חשוב לציין כי את הניתוח הזה צריך לדחות עד שתחליטו שזהו, סיימתם עם הירידה במשקל והמשקל התייצב. רק אז, תוכלו לגשת לבצע ניתוח לצרכי מתיחת בטן. כמו כן, רצוי לוודא ולשמור על אורח חיים בריא ומשקל תקין ואם יש לכם בתכנון הריונות נוספים, אולי כדאי להמתין עם זה. עניין ההיריון הינו עניין של מה בכך, הוא גורם לעור להימתח ולכן, חשוב ביותר לחכות עם ניתוח כזה על מנת שהמצב לא ישוב לקדמותו והרי שלא עשיתם דבר.

חשיבותה של פגישת ייעוץ ראשונית

כחלק מכל הליך, היוועצות עם רופא או מנתח ייעודי לכך, הינה קריטית ביותר ולכן, חשוב ביותר לפני מתיחת בטן לגשת לייעוץ ראשוני. למעשה, לא תוכלו להתקדם לשום מקום ללא ייעוץ זה שהוא חלק מבחינת המטרות, בחינת גוף האדם ולאחר מכן, קביעת ההליך לרבות ציון הסיכונים, הקשיים שלאחר הניתוח לרבות החזרה לשגרה. כמו כן, באמצעות הפגישה תוכלו להציג את כל השאלות הראויות, לקבל את ההסברים הנכונים ואז להחליט מה טוב לכם ומה פחות מתאים לרבות מצבים מסוימים, סיכונים וכד'.