הגאדג'טים ומוצרי הטכנולוגיה שחייבים להכיר ב-2020

הגאדג'טים ומוצרי הטכנולוגיה שחייבים להכיר ב-2020

מי מאיתנו לא אוהב גאדג'טים. המכשירים הקטנים האלו שהופכים את החיים שלנו לקלים ופשוטים יותר. זה לא חייב להיות אפילו משהו מתוחכם, גם פתרון קטן ופשוט, יכול לשנות את איכות החיים שלנו מקצה לקצה.
אז אם גם אתם חובבי גאדג'טים ומוצרי טכנולוגיה מגניבים, אספנו לכם כמה כאלו שאתם חייבים להכיר. הנה הם:

מצלמת צינור אנדוסקופית

כולנו אוהבים לצלם בכל הזדמנות אפשרית. אבל המוצר הקטן והנחמד הזה יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים בכל מה שקשור לצילום. מדובר בצינור גמיש שיכול להיכנס למחילות קטנות ולמקומות שבחיים לא הייתם מצליחים להיכנס. בעזרת המצלמה המיוחדת הזאת, תוכלו להשיג צילומים נדירים ומיוחדים. ניתן להשיג בכל חנות לגאדג'טים.

אוזניות אלחוטיות בלוטות'

טוב, לרבים מכם זה בוודאי לא ייראה כמוצר חדש בשוק, אבל תתפלאו כמה אנשים עדיין משתמשים באוזניות עם חוט. אז תרשו לנו לחדש לכם – אוזניות מומלצות הן אוזניות ללא חוט או כפי שהן מכונות "אוזניות אלחוטיות". עד כדי כך הן הפכו למוצר חובה, שחברות כמו אפל או סמסונג כבר מוכרות את הסמארטפונים שלהם ללא חיבור אוזניות.

לא חייבים לשלם על אוזניות אלחוטיות הרבה מאוד כסף וניתן למצוא דגמים רבים בפחות מ-100 ש"ח שיעשו את העבודה לא רע. בקיצור, אין שום סיבה להמשיך ולהשתמש באוזניות עם חוט. הגיע הזמן להתקדם.

שעון חכם

עוד גאדג'ט שהולך ותופס יותר ויותר תאוצה הם השעונים החכמים. במה מדובר? ובכן, במראה ראשוני זהו שעון לכל דבר ועניין שיושב על הזרוע שלכם ומציג לכם את השעה. אבל למעשה, מדובר במכשיר חכם שיכול לשמש אתכם בדיוק כמו טלפון. תוכלו לקרוא דרכו מיילים, לשלוח הודעות, לדבר עם חברים או כל דבר אחר שאתם עושים עם הסמארטפון שלכם.

ישנם מגוון גדול של דגמים שונים של שעונים חכמים. חלקם מתוחמים יותר וחלקם מתוחכמים פחות. ישנם למשל שעונים חכמים שכוללים מד דופק (מתאים לכל מי שעושה ספורט ורוצה לרוץ בצורה חופשית בזמן שהמכשיר מודד את הדופק), ישנם שעונים עמידים למים, שעונים מודדי קלוריות ועוד. בין החברות המובילות בתחום השעונים, תוכלו למצוא שעונים של אפל, סמסונג, שיאומי, וואוי ועוד חברות רבות.

רחפנים

המילה האחרונה בתחום מוצרי הטכנולוגיה, הם הרחפנים. עבור רבים, הם הניצוץ של העתיד שבו החיים של כולנו יהיו תלויים במכשירים הקטנים והמעופפים האלו שיביאו לנו משלוחים עד הבית בשיא המהירות ויהפכו את עולם המשלוחים והדואר ללא רלוונטי. בינתיים, אפשר ליהנות מהרחפנים בעיקר מצילום איכותי מגובה רב – צילום שעד עכשיו היה שמור רק לבמאי קולונוע.

כיום הרחפנים שינו לנו את החיים מקצה לקצה ועוזרים לנו להכיר מקומות שבחיים לא הכרנו והנגישו את הצילום האיכותי לכל ילד שיודע להפעיל רחפן. לא נפרט כאן על כל הסוגים והדגמים, מכיוון שיש לא מעט כאלו. נגיד רק שמדובר בטווח מחירים של החל מכמה מאות שקלים לרחפנים פשוטים ולא מתוחכמים במיוחד ועד לרחפנים מקצועיים באלפי שקלים

תוכלו למצוא עוד מידע באתר https://www.best5things.com/ שמציג סקירות על מוצרי טכנולוגיה, מדריכי קנייה ומידע רב על גאדג'טים שווים ומגניבים.