מכללת horizonlabs – מומחים ללימודי AI

מכללת horizonlabs - מומחים ללימודי AI

עולמות ה-AI כבר כאן, ומי שחשב כי מדובר בטרנד חולף ותו לא, ייתכן וכבר בעת כתיבת שורות אלו שינה את דעתו.

רבים מסקרים את האופן שבו הבינה המלאכותית משתלבת בחיינו, וכל שכן בחיינו המקצועיים. החשש העיקרי הסובב סביב הבינה המלאכותית מתמקד ביכולתה לקחת מידיהם של בני האדם עבודות שונות, ולהפכן למיותרות, כאלו שניתן לפתור בתוך מספר שניות עם שירות ממוחשב של בינה מלאכותית.

במכללת הורייזון ביקשו לעשות סדר בנושא, ויצרו שורה של קורסים מקצועיים בתחומי הבינה המלאכותית, וזאת במטרה לאפשר לכל המעוניין והמעוניינת, להכיר את התחום באופן מעמיק, ולהשתמש בכלי הבינה המלאכותית לצרכים יעילים ומגוונים.

עם פתיחתו של קורס הבינה המלאכותית הפונה אל הכלל, הרי שצוות המכללה נוכח לגלות יותר ויותר את העניין הקיים בקרב אנשי מקצוע, וכל שכן בתחומים טכנולוגיים, אשר מעוניינים להבין את אותו כלי אימתני המאיים לקחת מהם את עבודתם. כיום, המכללה מציעה קורסים מקצועיים לבינה מלאכותית המלמדים מנהלי פרויקטים, מתכנתים, אנשי שיווק ועוד, כיצד להשתמש באותם כלים כדי לייעל את העבודה הקיימת, ולא כדי לייתר את ההון האנושי.

האם אני צריך רקע קודם?

אין כל צורך ברקע קודם, ובמכללת הורייזון שמחים ללמד את מגוון הקורסים הטכנולוגיים עבור אנשים המגיעים ללא שום רקע קודם.

הרישום אל תכניות הלימוד מותנה בראיון קבלה ראשוני. יש לציין כי בשונה מן מקורסי ההייטק השונים כגון בדיקת תוכנה וגיימינג, הרי שקורסי ה-AI אינם מיועדים להקניית עבודה מעשית בשטח, כי אם לידע שבימינו אנו מתחיל לקבל יותר ויותר דרישה מוצקה בשוק העבודה.

לראות עיני צוות המכללה, הרי שכישורי AI יידרשו בדיוק כמו דרישות ומיומנויות רכות שונות לרבות כישורי וורד, כישורי אקסל, יכולת הקלדה מהירה, התמצאות בסיסית במחשב וכיוצא בזאת.

מה אלמד במהלך הקורס?

במסגרתו של קורס AI יילמדו מגוון רחב של נושאים שונים ומגוונים, לרבות שימוש בכלי AI לצורך 'שיחה' עם המחשב ומתן פקודות שונות, יצירת ציורים גרפיים, איורים ושלל יצירות שונות באמצעות Generative AI, שימוש בצ'אטים שונים לצורך יצירת תכנים, שימוש בתוכנות ויישומי בינה מלאכותית לצרכים מקצועיים שונים לעולמות ניהול הפרויקטים, החינוך, התכנות ועוד.

מטרתו של הקורס היא להניח את היסודות הנדרשים, כדי שכל בוגר ובוגרת התוכנית, ידעו כיצד לחקור זאת בעצמם ובאופן מעמיק ויסודי.