השכרת רכבי קירור

השכרת רכבי קירור

בעלי עסקים רבים נאלצים לשנע את סחורתם מעת לעת. לעיתים מדובר במשלוחים לפעמים מדובר ברכישה מספקים. שינוע מוצרים הוא לא תהליך מורכב ,אולם כאשר מדובר במוצרי מזון ותרופות לעיתים יש צורך בשמירה על טמפרטורה קבועה. במצבים כאלו, בהם נדרשת טמפרטורה קבועה, יאלצו בעלי העסקים להשתמש ברכב קירור.

עלות ההחזקה של רכב מסוג זה גבוהה במיוחד. סיבה זאת מובילה עסקים רבים לפנות לפתרונות חלופים אחד הבולטים שבהם הוא השכרת רכב שמאפשר קירור לזמן מוגבל.

למי עסקים מיועדת השכרת רכבי הקירור?

שירותי השכרת רכבי קירור, פתוחים בפני כל בעל עסק. ברם, כל עסק יבחר בשירות זה בהתאם לגודלו ובהתאם לעונת המסחר.

בקרב בעלי עסקים העובדים לפי עונת שיא, ישנם לא מעט עסקים המחזיקים ברשותם משאיות קירור. אולם, גם עבור אלו, לעיתים יש צורך בתגבור הצי. במצב זה לא משתלם לרכוש משאית קירור, אלא יש עדיפות לשכור משאית לתקופת זמן קצובה ולהשיבה לחברה המשכירה בתום השימוש.

בקרב בעלי עסקים קטנים, החזקת רכב קירור באופן קבוע אינו משתלם כלכלית. בשל ההוצאות הרבות הכרוכות בהחזקת משאית קירור קבועה, יעדיפו אלו לשכור משאית קירור בהתאם להיקף השימוש. לא כל משלוח דורש טמפרטורה קבועה וזו סיבה נוספת לכך שאין טעם, עבור בעלי עסקים קטנים, להחזיק באופן קבוע צי רכבי קירור.

האם השירות מתאים לעסקים בתחילת דרכם?

עבור עסקים בתחילת דרכם פתיחת עסק היא הוצאה גדולה ומסוכנת. אמנם, בהשכרה מדובר בהוצאה קבועה וברכישה מדובר בהוצאה חד פעמית, אולם בגלל המחיר הגבוה של רכישת ותחזוק רכב קירור, מוטב שלא להוציא סכום גבוה כל כך לפני שמגיעים להיקף הכנסות קבוע.

בשל כך, השכרת רכב קירור היא החלטה נכונה וחכמה עבור עסקים שעדיין לא יודעים מה היקף ההכנסה שלהם. הניסיון מלמד, כי בעלי עסקים שרכשו רכבי קירור, ולאחר מכן מכרו אותם, במצב של סגירת העסק, סבלו במרבית הפעמים מהפסדים משמעותיים.

למה חשוב לשים לב כאשר משכירים רכב קירור?

כאשר משכירים רכב קירור, חשוב לשים לב למספר פרטים. ראשית,  חשוב לבחון מה היא המשאית המתאימה לכם. חשוב לשים לב לגודל הדרוש לכם, לסוג המשאית (משאית פתוחה/ משאית סגורה/ משאית עם וילונות) וסוג גוף הקירור.

כמו כן, חשוב לבחור בחברת השכרה אמינה וישרה המחזיקה בצי רכבים גדול ובעלת ותק. מומלץ בנוסף לברר האם במחיר ההשכרה כלול גם מחיר הביטוח, כאשר בנוגע למחיר ההשכרה, חשוב לבחון מדוע הצעה מסויימת גבוהה או נמוכה באופן משמעותי ביחס לשאר ההצעות שתקבלו מחברות ההשכרה.

מומלץ בנוסף לבחור בחברה המציעה שירותי גרירה במצב של תקלה. זאת, הואיל וגרירת רכב קירור יכולה להגיעה לסכומים גבוהים במיוחד.