כיצד ענף המגנטים לאירועים התקדם עם השנים

מגנטים לאירועים – לא מה שחשבתם

כשאנחנו חושבים על מגנטים לאירועים, מרביתנו כמעט ולא מייחסים חשיבות לאטרקציה שכזו. למעשה, היא הפכה לכה קבועה בנוף של תחום האירועים עד שמוזמנים רבים מחפשים יותר אחר צלם המגנטים מאשר הצלם המקצועי. אם חשבתם לשכור את שירותיו של צלם מגנטים ואינכם בטוחים היכן להתחיל, כדאי שתדעו כי התחום עשה כברת דרך ארוכה למדי.

אחד מן החששות העיקריים של מזמיני השירות הוא שמא המגנט לא יהיה איכותי והתמונה תתכלה ותדהה בתוך פרק זמן קצר. ועם זאת, בפועל היו מספר פיתוחים שהפכו את התחום על קנו, ולא בכדי שגם היום הוא נהנה מפופולריות גבוהה ומביקוש יציב.

מגנטים עם ציפוי זכוכית

חוששים שהמגנטים יתכלו והתמונה כמעט ולא תשאר באיכות המקורית? מוטב שתחשבו שנית. כיום ניתן למצוא מגנטים איכותיים לאירועים שמצופים בזכוכית, כשזו מאפשרת לשמר את איכות התמונה לאורך זמן. לצד העובדה שהמגנטים מצופים בשכבת מגן, הם גם בעלי מראה יוקרתי הרבה יותר, דבר אשר מלהיב לא מעט מוזמנים ומותיר מזכרות נפלאות ומתוקות.

מגנטים מעץ

תחום ההדפסות על גבי עץ זוכה גם הוא לתהודה לא מועטה כלל, וישנם אף נותני שירות המספקים שירותי הדפסה על בלוקים מסיביים מעץ שנשארים עם המוזמנים כמזכרת מתוקה. ועם זאת, רבים עדיין מעדיפים את המגנטים לאור היותם קטנים וקלים לנשיאה. לכן, החל להיווצר טרנד חדש של מגנטים לאירועים העשויים מעץ. התמונות מודפסות ישירות על גבי עץ קטן ומהוות מזכרת נפלאה. פרט חשוב נוסף שכדאי לדעת הוא שהמגנטים מודפסים בטכנולוגיה המשמרת את התמונה לאורך זמן.

מוכנת צילום

לאלו מכם שמחפשים ממש אטרקציה יוצאת דופן, הרי שכדאי להכיר את התחום של מכונות הצילום. בדיוק כמו שבעבר היינו נוהגים להיכנס למכונה גדולה עם מושב ולערוך בה צילומים על גבי צילומים, הרי שכיום ישנן מכונות המאפשרות לערוך צילומים של מגנטים. רבים רואים באטרקציה שכזו פתרון מקורי ונפלא, וצלמי מגנטים רבים ממליצים עליה שכן היא פתרון שחוסך בכוח אדם.