עיצוב מתקני תצוגה איכותיים עם תיצוג פדגו פלסטיק

עיצוב מתקני תצוגה איכותיים עם תיצוג פדגו פלסטיק

כל חנות זקוקה לתצוגה מרשימה, כזו שתייחצן היטב את המוצרים שבה, ותאפשר למבקריה להתרשם וליהנות מחוויה צרכנית גבוה.

כל הפלא הזה המתחולל בחנות, כל מסע היח"צ המשומן היטב, מתחיל במלאכת מחשבת קפדנית המתבצעת על-ידי מומחים כגון אלו שבחברת תיצוג פדגו פלסטיק.

תיצוג פדגו פלסטיק הינו מפעל היושב באזור התעשייה החדש של ראשון לציון. החברה קיימת עוד משנות ה-40 של המאה שעברה כשראשית דרכה טמונה בתל אביב.

כיום המפעל נחשב למוביל בתחומו כשהוא מתהדר במחלקת אפיון ועיצוב, מחלקת הייצור ומחלקת ההפצה.

הכל מתחיל באיפיון ראשוני

עוד בטרם מגיעים אל מחלקת הדגל היצרנית של המפעל, הרי שכל לקוח ולקוחה המעוניינים בעיצובם של מתקני תצוגה רבי רושם, נהנים משיחה או שיחות איפיון מעמיקות שמטרתן היא להבין את צרכי הלקוח, את המוצרים ואת מבנה החנות.

מחלקת העיצוב בנויה על אנשי מקצוע מיומנים בשלל תחומים לרבות מהנדסים, מעצבי מוצר ומעצבים גרפיים מיומנים. כל אלו יחדיו, עמלים על עיצובים מרשימים ומקוריים ושרטוטים אותם ניתן להגיש הישר אל המחלקה היצרנית.

ייצור המתקנים – מחלקת הדגל של תיצוג פדגו פלסטיק

מיד לאחר שהסקיצות והשרטוטים מאושרים על-ידי הלקוח, המושכות עוברות לידיהם של בעלי המקצוע במחלקה היצרנית, ובה הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום.

מחלקת המפעל של תיצוג פדגו פלסטיק אמונה על הקמתם של מתקני התצוגה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ותוך הקפדה על איכות גימור ועיבוד גבוהה במיוחד.

ניתן להביא למגוון רחב של פתרונות, תוך שהמחלקה נסמכת על אנשי ייצור, חשמלאים ושלל בעלי מקצועות שיחדיו יוצרים מתקנים מרשימים ביופיים ובאיכותם.

שלב ההפצה

עם הינתן האות ולאחר שהמתקנים הושלמו לשביעות רצונם של הלקוחות, מחלקת ההפצה אמונה על שילוח המתקנים בכל רחבי הארץ.

צוות תיצוג פדגו פלסטיק שמח לשרת את לקוחותיו נאמנה, וזמין עבורכם לכל שאלה והתייעצות.

למידע נוסף, ניתן לבקר באתר החברה