שירותי מחשוב לעסקים בשנת 2020

שירותי מחשוב לעסקים בשנת 2020

המידע שלכם הוא המשאב המשמעותי ביותר לקידום, שיווק והתפתחות העסק ולכן בכדי להיות בטוחים שהארגון שלכם בטוח, מוגן ומתפקד כמו שצריך אתם צריכים לבחור בחברת מחשוב מקצועית שתיקח את הטיפול בשירותי המחשוב לעסק שלכם.

אילו שירותי מחשוב לעסקים מומלצים העסק שלך צריך בשנת 2020?

אבטחת מידע

סכנות רבות ומתוחכמות קיימות היום ולכן תפקידו של מערך אבטחת המידע שלכם הוא חיוני במיוחד – וירוסים, כופר, פריצות למערכות המידע שלכם, מיילים זדוניים, התחזויות, הודעות זדוניות לטלפונים הניידים והרשימה עוד ארוכה.

מערך אבטחת מידע איכותי יתן לכם את השקט שאתם צריכים.

דרכים שיאפשרו לכם להגן על העסק שלכם בתחום אבטחת המידע

  • שירותי אנטי וירוס – פתרון תוכנה אשר מגן על מערך המחשוב והשרתים שלכם מפני פריצות.
  • Firewall – חומרה או תוכנה שתפקידה העיקרי הוא סינון תקשורת ותכנים שנכנסים אל הארגון.
  • סיסמאות והרשאות – הגדרת מדיניות סיסמאות ובדיקה של הרשאות לתיקיות ותוכנות ארגוניות
  • מודעות ונהלים – רענון של נהלי אבטחה ושמירה על מודעות צוות החברה לנושא.

ניטור ובקרה

שמערך המחשוב שלך מושבת, העסק שלך לא יכול לעבוד ולכן חשוב לבחור בחברת מחשוב אשר מבצעת בדיקות יזומות במטרה לוודא יציבות לתשתיות המחשוב המופעלות בעסק שלך וזמן תגובה מהיר לאירועים אשר עלולים לגרום לפגיעה בקצב עבודה תקין.

מערכות ניטור מציגות תמונה עדכנית של מערך המחשוב, השרתים, מערך התקשורות וחומות האש באופן רציף ובצורה ברורה. מערכות אלה יתריעו בזמן אמת על תקלות ויאשפרו לטפל בתקלה עוד לפני שהיא גורמת השבתה למערך המחשוב שלך.

חשוב מאוד להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולכן מומלץ בחברת מחשוב שתספק מענה זה.

פתרונות ענן

פתרונות ענן יאפשרו לארגון שלך להפעיל את תשתיות המחשוב ומערכות שלך המידע שלך מרחוק, בצורה יעילה וללא צורך בהשקעה נוספת בחומרה וברישיו.

שירותי הענן הם מעין תשתיות מחשוב אשר כוללות לרוב – שרתים, מערכי אחסון, תקשורת וגיבוי המנוהלות עבורכם על ידי ספק חיצוני. במידה ועושים שימוש נכון בשירותי ענן, תוכלו להפעיל את העסק שלכם מרחוק בצורה קלה, יעילה וללא צורך ברכש חומרה וברישוי, וללא צורך בתחזוקה.

חשוב מאוד לבחור בשירות ענן המתאים לצרכי התקשורת בארגון שלך. מומלץ לא להתפתות למחיר ולבחור את החברה שתתאים לכם בצורה המושלמת ביותר. במקרה הזה, המחיר לא צריך להיות פקטור, אלא האיכות, ולכן חשוב לתכנן מראש מה באמת מתאים לעבודה בענן, מהם הצרכים של הארגון כמו רוחב הפס, משאבי חומרה ואבטחת מידע.

פתרונות תמיכה ושירות לעסקים

מערכת היחסים בינך ובין חברת המחשוב שלך נמדדת בשירות. חשוב מאוד לדעת שיש לך אבא ואמא, שיש למי לפנות במצב של תקלה.

השירות של החברה, המכיל בין היתר את הזמינות והמקצועיות שלה, מעיד רבות על איכותה.

לסיכום

חברת שירותי מחשוב תוודא שהעסק שלך פועל תמיד, ללא תקלות וללא השבתות ולכן חשוב בחברה מקצועית, אמינה ורצינית, עם המלצות ויכולת טיפול בארגונים בסדרי גודל הזהים לאלו של החברה שלך.

כתבה זו סופקה באדיבותה של חברת ERG.