מתי מומלץ להיעזר בשירותי שילוח בינלאומיים?

מתי מומלץ להיעזר בשירותי שילוח בינלאומיים?

בעת שאנו מבקשים להעביר פריט מסוים או מסמכים מנקודה א' לנקודה ב' ברחבי ישראל, הרי שאנו נעזרים בשירותיה של חברת משלוחים מקומית. מטבעם של הדברים כי איננו מחויבים לאי אלו היבטים ביורוקרטיים, וכל שעלינו לעשות הוא להזמין את השליח. הדברים מטבעם הופכים למורכבים יותר כאשר מדובר בשילוח מטען כבד במשאית לשם הדוגמה מעיר אחת לעיר שנייה. ומה אם מדובר במטען חריג, או מטען של חומרים מסוכנים.

אם כך הדבר, ניתן רק לשער עד כמה הדברים יכולים להפוך למורכבים אף יותר, זאת בעת שאנו מבקשים להעביר מטען מארץ אחת לשנייה. התחיקות המקומיות, אופיו של המוצר או הפריט ואם הוא אכן עומד בתקינה הישראלית לתו תקן, ועד להיבטים הנוגעים לביורוקרטיה ותהליך הממושך אל מול אמצעי השינוע בין אם ימיים או אוויריים – כל אלו מצריכים מלאכת מחשב, הבנה מעמיקה בחוקי המכס המקומיים ואלו של מדינת המקור (ולהפך).

יבואנים הנדרשים לבקיאות מרבית, מקפידים להתעדכן מעת לעת ולהישאר עם האצבע על הדופק, ומה באשר לאדם שאיננו מכיר את התחום ומבקש לערוך ייבוא אישי?

בדיוק לשם כך ישנן חברות ייעודיות המספקות שירותים מקצועיים לייבוא וייצוא, וכן המקיפות את כל ההיבטים הנדרשים לשם הבטחת הגעת המטען אל היעד הנדרש.

מהי חברת שילוח בינלאומי?

השילוח הבינלאומי עוסק בהעברתן של סחורות מיעד אחד ליעד אחר כאשר מדובר בשתי מדינות שונות.

השילוח הבינלאומי נחלק ל-3 אפיקים: השילוח הימי, השילוח האווירי וכן השילוח היבשתי.

בישראל ובה המצב הגיאו-פוליטי הוא מורכב יחסית, הרי שהשילוח היבשתי נחשב לזניח ביותר (אם כי ייתכנו שינויים משמעותיים בעתיד הנגלה לעין).

חברות שילוח בינלאומי מתמחות בליווי לקוחותיהן לכל אורך שלבי הייבוא ו/או הייצוא של המוצרים, ולמעשה מייתרות מלקוחותיהן את הצורך להידרש אל התהליכים הארוכים והממושכים הנדרשים, תוך שהן מביאות עמן את הבקיאות והניסיון.

מתי נהוג להיעזר בחברות שילוח בינלאומי?

כל אחד ואחת המבקשים לייבא ו/או לייצא מטענים, יכולים למצוא עזר רב בחברות המתמחות בשילוח בינלאומי.

גם יבואנים למודי ניסיון נעזרים בחברות מסוג זה, שכן הם מבקשים להאציל את הסמכויות לגורם נוסף, ולנהל את עסקיהם באופן פנוי הרבה יותר.

כל שכן גורמים פרטיים נעזרים רבות בחברות שילוח בינלאומי, שכן מדובר בתחום מורכב המצריך לא אחת בקיאות מרבית, דבר אשר גורם פרטי איננו בהכרח יכול ללמוד באופן זריז.

למידע נוסף וקבלת פרטים על שירותי שילוח הינכם מוזמנים לבקר באתרה של חברת אקטיב פורוורדינג: https://activeforwarding.co.il/