עורך דין ביטוח סיעודי

זה עלול לקרות לכל אחד, בין אם מדובר בגיל מבוגר או בגיל צעיר, עניין של סיעוד הוא עניין שלא תמיד מוכנים לו. אז במעמד בו אתם או קרובי המשפחה שלכם הופכים חלילה חולים סיעודיים, מגיע שלב בו צריך להפעיל את הביטוח – זה שעשיתם אבל מעולם לא השתמשתם בו. מה עושים כאשר חברת הביטוח מערימה עליכם קשיים בלתי פוסקים? אחרי הכול, שילמתם בצורה שוטפת את הפרמיות ובזמן אמת, מישהו כמו מקשה עליכם לקבל את הפיצוי, אם כל זה מוכר לכם ונקלעתם לסיטואציה הזו, אתם לא לבד, בדיוק כאן, אולי כדאי לכם לפנות אל עורך דין ביטוח סיעודי – על מנת שזה ישיג לכם את כל מה שמגיע לכם על פי חוק.

תביעות סיעוד אל מול חברות הביטוח

רוב האנשים מבינים את המשמעות הזו, להיות מוכנים לכל תרחיש בחיים, זה גם לעשות ביטוח סיעודי, מאידך, מה קורה כאשר בעת מקרה הביטוח "אין באמת עם מי לדבר"? איך משיגים את הפיצוי שמגיע על פי חוק? הרי שילמתם את הפרמיה כהסדרה אז למה לא? הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה, יותר ויותר אנשים שרוצים בסופו של דבר להפעיל את הפוליסה שלהם מסיימים את התהליך באמצעות התקשרות עם עורך דין ביטוח סיעודי. אם כן, לאור העלייה בתוחלת החיים, יותר ויותר אנשים מבינים כי אין מנוס והם מבטחים את עצמם בכל מיני תוכניות ביטוח, ביניהן גם תוכנית ייעודית למצבים סיעודיים בהם לא יוכלו לבצע ולו פעולות בסיסיות ביותר. אבל מה קורה כשהם כן מצליחים לכאורה לבצע פעולה אחת מבין הארבעה? הרי שבמצב הזה, חברת הביטוח תשמור לעצמה את הנימוק כי זה לא באמת מספיק בכדי לממש מקרה ביטוח. בדיוק במקרים הללו, עורך דין עם הסמכה לתחומי הסיעודי מגיע ויכול בהחלט לתת את המענה הנדרש.

ומה קורה כאשר חברת הביטוח דוחה תביעה?

בדיוק לשם כך, עורך דין ביטוח סיעודי יודע לתת לכם את המענה המלא, למעשה, בדיוק כאן, הוא יכול לטפל בדחיות כאלה ואחרות שעליהן גם דיברנו בפסקה הקודמת. לרוב, כאשר מתקבלת דחייה, קיים חשש נורא שהנה, שילמנו כל כך הרבה ובשביל מה? אם כן, הבשורות הטובות הן, כי באמצעות פנייה לעורך דין הנכון, אפשר בהחלט להשיג את מה שמגיע לכם על פי חוק. במעמד הזה, אנחנו מציעים לכם להגיע קודם כל לפגישת ייעוץ בכדי לסקור את המצב. סקירת המצב היא זו שתתן תמונה שלמה לעורך הדין אבל גם לכם- אחרי הכול, האם יש כאן עילה לתביעה או אפילו לניסיון נכון?
באמצעות עורך דין ייעודי למקרה, תוכלו גם אתם להעריך את סיכויי המשפט ולהבין את הכול לרבות סיכויי הזכייה.