מוזיאון יפו העתיקה

מוזיאון יפו העתיקה נמצא בדיוק בכניסה ליפו העתיקה, לצד כיכר קדומים וגן הפסגה ניתן לפגוש את האמנות, התערוכות המתחלפות וכל פעילות לכל בני המשפחה. לאורך השנה מציג המוזיאון אין ספור פעילויות ותערוכות לכל גיל וכך מביא אליו יותר ויותר קהל סקרנים שוחרי אמנות. זו יכולה להיות חופשה מהלימודים אבל גם סוף שבוע מדהים בו משלבים בין היתר ביקור במוזיאון עטוף ההפתעות והפעילויות המרהיבות ביותר. את הביקור משלבים תוך כדי טיול בסמטאות העתיקות ועל הדרך פוגשים גם את גשר המשאלות ואפילו מבקשים משאלה קטנה. בין היתר אפשר לבקר גם בשוק הפשפשים ועל הדרך לבקר באחת המסעדות שיש למקום להציע.

תערוכת פיסול בובות

מבין מגוון האפשרויות בעת ביקור במוזיאון יפו העתיקה תוכלו לחוות גם את תערוכת הפיסול המדהימה – פיסול בובות באמנות עדכנית המציגה מגוון של אמנים מתחומים שונים וחומרי גלם משתנים. את הבובות שניתן לראות בתערוכה רואים בהשראת כל מיני תקופות החל מתקופת המיתולוגיה היוונית ועד תרבויות זרות כאלה ואחרות. אז אם אתם אוהבי הדמיון והיצירה, הגיע הזמן לבוא ולהתרשם מעבודות יצירתיות ומובילות ביותר המוצגות במוזיאון ומייצגות את ארץ ישראל המשובחת.

מוזיאון אילנה גור ביפו העתיקה

מבין רוב האטרקציות שיש לאותו מוזיאון יפו העתיקה להציע את מוזיאון אילנה גור, מוזיאון של היוצרת והאומנית "חסרת הגבולות" המביאה בפניכם את כל החיוניות והמורכבות המסקרנת אל מקום אחד. אז אם אתם מחפשים לצאת אל מסע מדהים רווי משמעויות זה המקום והזמן לזמן אתכם אל מוזיאון אילנה גור הנמצא ביפו ומזמן אליו את מגוון האנשים שרוצים להתרגש הן מהארץ והן מהעולם כולו. במסגרת הביקור במוזיאון תחוו יצירות הסובבות סביב דת, ארץ ישראל, קשר דם ועוד כאשר המשותף לכולם קשור בעיקר באש, אדמה, מים וכל שאר היסודות. בואו לחוות כאן ועכשיו את היצירה המושלמת ביותר, היצירה העוצמתית ביותר גם בזכות המבנה המושלם הבנוי מהמאה ה18 ומביא אתו נוף עוצר נשימה. לצד החוף ושאר הנופים מסתמן כי אי אפשר לפסוח על האמנות ולהרגיש אותה מקרוב. אז אם כבר הגעתם לתל אביב, איך תוכלו לפספס את האזור המושלם ביותר שהוא מוזיאון אילנה גור – אחד מבין בחירות מוזיאון יפו העתיקה, המרגשת ובעיקר רווית האמנות. מוזיאון אילנה גור פתוח החל מהשעה 10 ועד ארבע אחר הצהריים בכל ימות השבוע ואילו בשבת תוכלו לפקוד את המקום החל מעשר בבוקר ועד ל17 אחר הצהריים.

מחפשים להתרגש לבד או יחד עם המשפחה המורחבת? מוזיאון יפו העתיקה מזמין אתכם בין היתר גם לדברים שהם הרבה מעבר. קבלו את הסיור המודרך המיועד אף הוא לאנשים ששפת האם שלהם עברית אבל לא בהכרח. לצד כל השאר מעניק לכם המוזיאון סיור המותנה במינימום 5 משתתפים מראש.