גרין קארד – איך משיגים?

המונח גרין קארד הינו מונח השגור בלא מעט פיות של אנשים שיודעים ואולי רוצים להשיג מעמד שהייה בארצות הברית. כאמור, באמצעות אישור זה, ניתן להפוך לתושבים עובדים, לומדים ואפילו חיים את החיים השלמים. חשוב לציין כי זו לא אזרחות וזו לא תמיד זכות הנובעת מהצלחה בהגרלה. למעשה גרין קארד לא קשור למעמד של אזרחות, יש הבדל גדול בין המעמד הזה, לבין מעמד אזרחי- אחד ההבדלים הברורים ביותר קשורים בכך כי אדם עם אזרחות אמריקאית יכול לחיות במקום אחר, בעוד אדם עם גרין קארד חייב לחיות בארצות הברית. כאמור, גרין קארד הוא למעשה המעמד של תושב הקבע ולכן, על פי החוקים חייב להראות נכונות ולחיות בארצות הברית ולא במדינה אחרת.

איך משיגים גרין קארד

השגת גרין קארד מבוצעת באמצעות קשרי משפחה, עבודה ולעיתים גם באמצעות הגרלה המתרחשת אחת לשנה. בכדי להיות קשורים בענייני קשרי המשפחה, חשוב ביותר כי תהיה זיקה לאזרחים אמריקאים- כאמור, קרובי משפחה בעלי אזרחות. כמו כן, אם מדובר בילדים בוגרים מעל גיל 21 או בני זוג שאינם נשואים, אחים ואחיות אמריקאיים ועוד. כמו כן, חשוב לציין גם את מעמד העבודה- כאמור, דרך טובה להשיג את גרין קארד באמצעות תעסוקה. יש כמה וכמה סוגים של אישורים, יש לעובדים מועדפים- כאמור, עובדים המציגים מקצוע נדרש בארצות הברית וכך מגדילים את הסיכוי שלהם להשיג את אישור השהייה הממושך. דרך נוספת להשגת האישורים קשורה בהשקעה כספית- ההשקעה תעיד על הרצינות שלם להשתקע ולתרום לכלכלה וכך גם תגדילו את הסיכויים לקבל את האישור המיוחל.

איך מקבלים את הגרין קארד

אם יש לכם קשרי משפחה קרובים, תעסוקה או זכייה – אתם בהחלט יכולים להגדיל את הסיכויים לקבל את האישורים הנ"ל. לרוב, מי שיבקש עבורכם את הבקשה לא יהיה אתם, אלא מישהו שחי בארצות הברית, כאמור תושב מן המניין. במצב שבו תזכו בהגרלה, או אז, לא יידרש מכם לעשות זאת על ידי נותן חסות אלא בעצמכם. לא משנה באיזו דרך תבחרו, חשוב ביותר שלא לעשות את המהלכים האלה לבד ולפנות לעורך דין לענייני הגירה על מנת שזה יעשה את זה עבורכם בצורה הקלה ביותר. רוצים להשלים את הזכאות שלכם ולהגדיל את הסיכויים? פנו עוד היום אל עורך דין ייעודי לנושאים הנ"ל וחסכו לא מעט כסף וזמן.

הסיכויים לקבל גרין קארד בקלות ביחס למצבים הרגילים תינתן לאנשים שהם מועסקים מועדפים- כאמור מקצועות מועדפים בארצות הברית. כמו כן, אם יש לכם תארים מתקדמים ואתם מיומנים מאוד בתחומכם- אין ספק שזה יעניק לכם נקודות זכות. אנשים שהם רופאים, אנשי דת, שירות הממשל האמריקאי ועוד – גם להם תתאפשר קבלת האישורים בקלות ואם אתם רוצים לקבל אישורים על בסיס השקעה כספית- אז בכלל, הדרך שלכם סלולה בכיוון הנכון.