שיפור איכות החיים באמצעות בדיקת רגישות למזון

יותר ויותר אנשים מעידים על תחושת אי נעימות וחולי אך אינם מודעים לקשר הסיבתי שנובע לרוב מצריכת מזון לוקה בחסר. כשהם כבר עולים על הבעיה, הם מבינים כי הם זקוקים להליך של בדיקת רגישות למזון על מנת שזו תחשוף בפניהם את חוסר הסבילות. במעמד הזה, עולה כי המון אנשים סובלים מאותה הבעיה, אך באמצעות הבדיקה הנכונה, הם משנים את חייהם וכך מפסיקים לפגוע במה שמאיים על אורח חייהם הבריא. אם כן, בדיקת רגישות למזון זו בהחלט שיטה מצליחה ביותר- שהרי באמצעותה ניתן לקבוע גורמים אלרגיים ושלילת המצב לסבילות המזון.

בדיקת רגישות למזון – יתרונות

אם כן, מבין אין ספור של בדיקת רגישות למזון, בדיקה זו, הינה אחת מאותן בדיקות שיכולות "לעלות" על הבעיה במהירות ולתת לזה פתרון הטוב ביותר. באמצעות בדיקה זו לא רק שניתן לאתר אלרגיה מידית שעתיים מהאכילה אלא גם לקבוע חד משמעית על אלו מזונות עדיף לוותר לאלתר. בדיקת הרגישות הינה בדיקה בה מאבחנים את רמות חלבוני המזון. באמצעות בדיקה זו אפשר לא רק לגלות את הבעיה, אלא לקבל תדריך מדויק בתחום התזונה – כאמור, מה אפשרי לאכול ועל מה רצוי לוותר ויפה שעה אחת קודם. אם כן, יש המון מצבים שהם השלכה ישירה לסבילות מזון, אבל באמצעות בדיקת רגישות מזון, אפשר למגרם לאלתר.

איך בעצם קובעים רגישות באוכל?

קביעת רגישות במזון באה לידי ביטוי בבדיקה של 154 סוגי מזון לזמן הממושך. אלו יכולים להיות תסמינים של כאבי ראש, מיגרנה קשה, גודש באף, בעיות של עיכול, רגישות, עייפות והרשימה קצרה מלהכיל. אם כן, מבין יתרונות הבדיקה, אפשר ואפילו מומלץ לקבל תמונה כוללנית של מזונות רגישים שאולי כדאי לוותר עליהם בכדי לחוש הקלה המתבקשת. כמו כן, באמצעות בדיקות הרגישות ניתן לקבל מידע מדויק וספציפי למה רגישים ולמה פחות רגישים ובפרט על פי רמות רגישות שיש להתייחס אליהן. בדיקת רגישות זמינה לכל מי שרוצה למגר תופעות מתמשכות של אי סבילות למזונות שונים כאשר כל בדיקה מבוצעת בצורה פרטנית המאפשרת בסופו של דבר גם שינוי תזונה בהתאם. לאחר סיום הבדיקות וידיעתן, אפשר להתקדם הלאה ובאמצעות הממצאים החדשים, להתנהל מחדש – כאמור, לקבל הנחיות תזונתיות מקיפות בהתאם למצב החדש.

בסיכום דבר, במקרים מסוימים, אלרגיה למזון יכולה לא רק לשבש את החיים אלא גם לסכנם וכאן, נכנסת לתמונה בדיקה מקיפה בתחום. באמצעות בדיקת הזיהוי, ניתן לדעת באיזה מזון מדובר וכך למזער נזקים שהם הרבה מעבר לאלרגיה או לחוסר סבילות. במעמד בדיקת רגישות למזון, תוכלו לדעת אם אתם רגישים למזון כזה או אחר, לשים לזה סוף ולפעול בצורה כזו שתשיב את אורח החיים הבריא באמצעות התאמה תזונתית ייעודית.