מה זה בעצם טיפול פנים?

מה זה בעצם טיפול פנים?

מה עומד מאחורי טיפולי הפנים?

טיפולי פנים – מה זה אומר בעצם? האם התמונה ההוליוודית המפורסמת מהסרטים שהאישה עם קרם על הפנים ושני קישואים חתוכים על העיניים, באמת נכונה? או שמא היא המצאה? ובכן, מטבע הדברים שהמציאות היא קצת פחות פיקנטית, אך כן כדאי לדעת שטיפולי פנים הם מושג כולל שטומן בחובו שפע של גישות, תכשירים וחומרים מזינים. אדם שמגיע כתוצאה מתלונה על אקנה, יקבל טיפול שונה מאשר אדם המלין על כתמים בעור הפנים.

טיפולי פנים יכולים להתמקד בעור הפנים ובבריאותו, ומצד אחר הם יכולים לשים את הדגש על הסרת שיער. טיפולי פנים יכולים להחליק את העור ולהקנות לו מראה צעיר יותר, או לחילופין לסייע בהסרת שמנוניות או לחילופין יובש קיצוני.

טיפולי פנים – התאמה אישית

תהיה זו טעות להגדיר את טיפולי הפנים בתור קביעה פשטנית; בעוד שאדם מסוים יגיע עם סוג עור עדין יותר, הרי שאדם אחר יגיע עם עור שעמיד בתנאים שונים. על כן, הקוסמטיקאית הרפואית אשר תהיה אמונה על הטיפול, לא תתחיל ישר בסשן מבלי לאבחן את סוג העור, וקודם כל היא תערוך את כל הבדיקות הנדרשות על מנת שתוכל להרכיב טיפול מותאם אישית.

המטרה הכללית של טיפולי הפנים

אם ננסה בכל זאת לפשט את העניין, אז הרי שטיפולי פנים שמים לעצמם למטרה להעניק ללקוח סל של תכניות טיפול שונות. מטרתן של אותן התכניות היא לסייע בטיפול וסילוק פגמים שונים בעור הפנים כמו גם הסרת שיער והסרת צלקות וכתמים.

רבים מן האנשים אשר פוקדים את הקוסמטיקאיות הרפואיות, שמים לעצמם למטרה להעלות את ביטחונם העצמי וליהנות ממראה כללי חיוני יותר ומזמין הרבה יותר.

אילו טיפולי פנים נחשבים לפופולריים?

אקנה – רבים מן הפוקדים את הקוסמטיקאיות הרפואיות, באים במטרה להעלים או לכל הפחות להפחית את מספר הפצעונים שעל עור הפנים או הגב. מדובר בבעיה שיכולה לאפיין בני נוער, כמו גם גברים ונשים בגילאים מבוגרים. הבעיה נפוצה בקרב נשים בתקופת ההיריון, ולכן ישנן קליניקות שמעניקות טיפולים בחומרים עדינים המיועדים לנשים הרות.

פילינג – פילינג הוא שיטה מעולה שבאמצעותה מסירים את שכבת תאי העור המתה שעל עור הפנים שלנו. מדובר בטיפול נפוץ ופופולרי במיוחד, אשר כולל שפע של תכשירים שונים אשר מסייעים בהסרה עדינה ונעימה. כמו כן, אצל קוסמטיקאית רפואית מקצועית ייעשה הטיפול תוך שימוש במגוון עזרים טכנולוגיים שונים המסייעים בייעול ומיצוי האפקט החיובי של הפילינג.

אנטי אייג'ינג – כולנו היינו רוצים להמשיך ולהיראות צעירים. הרי אנחנו מרגישים כך מבפנים, לא כדאי שנרגיש כך גם מבחוץ? על כן, ישנן קוסמטיקאיות רבות אשר מציעות טיפולי אנטי אייג'ינג להחלקת עור הפנים ומיצוק העור.