סבונים – מתנת בוטיק שתמיד כיף לקבל

סבונים - מתנת בוטיק שתמיד כיף לקבל

החגים והמועדים מתקרבים? יום שבו את או אתה מציינים יום נישואין או אי אלו שנות זוגיות יחד עם בני הזוג? רוצים להפתיע אדם יקר ואהוב?

היופי שבסבונים נעוץ בכך שהם יכולים להתאים למגוון רחב של נסיבות משמחות, ותמיד להעלות חיוך רחב על פניהם של מקבלי המתנה.

מצד אחד זהו שי צנוע שלא מצריך מאתנו לשבור קופת חסכון, ומן הצד השני עם כל הצניעות והרוגע שבו, זהו שי מעוצב ויפהפה, עם ניחוחות מרעננים שמשרה תחושת יוקרה והשקעה.

עדיין מתלבטים? הנה כמה דרכים שבהן סבונים יכולים להשתלב כמתנה נהדרת בפני עצמה.

מתנות לבני ובנות הזוג

הם יכולים להגיע בשלל עיצובים, כאלו שמתאימים לבנות הזוג עם צבעים חמימים וצורות לב ופרחים, וכן הם יכולים להגיע בניחוחות גבריים ובצורות אלגנטיות וכהות.

סבונים הם מתנה נהדרת שיכולה להשתלב במגוון רב של אירועים: ציון שנות זוגיות ביחד, הישג שבן או בת הזוג הגיעו אליו וראוי לציינו, הרצון להפתיע עם יום ספא ביתי ועוד.

לצד היכולת שלנו להשתמש בהם, הם גם פריט קישוט נהדר שמפיץ ריחות מרעננים ונפלאים.

מתנות לבני משפחה בחגים ומועדים

סל עמוס בממתקים כבר נשמע כמו רעיון לעוס ושחוק?

אל תוותרו על הסל, פשוט גוונו את מה שאתם מביאים בתוכו.

סבונים יכולים לעצב את הסל באלגנטיות נפלאה, ולהשתלב יחד עם מגוון רחב של פריטים נוספים שיחדיו יוצרים תחושה של פינוק במלוא מובן המילה.

נסו לשלב סבונים מעוצבים יחד עם מספר דברי מתיקה יוקרתיים ובקבוק יין.

זהו המתכון הבטוח והמנצח לפינוק נהדר עבור בני המשפחה בחגים, והפתרון הפשוט עבורכם להעניק ליקרים לכם מכול מתנה נהדרת שמחממת את הלב.

מתנות לעובדים

כאשר אנחנו קונים מתנות לעובדים ולעובדות שבחברה או בבית העסק, הרי שאנו שואפים לא רק להעלות אצלם חיוך, אלא גם לחזק את הקשר המשפחתי שלהם עם מקום עבודתם.

קניית סבונים מעוצבים בעבודת יד יכולה בהחלט להקרין יוקרה ותחושת השקעה, וכן ניתן אף לתרגם את הסבונים למוצרי קד"מ ולהוסיף עליהם מיתוג אישי מטעם בית העסק.

לעובדים תוענק תחושת יוקרה ושייכות לבית העסק.

וטים נחמד לסיום: ניתן להשתמש במיתוג לסבונים גם עבור מתנות אישיות. לספק הקדשה לאדם אהוב, מסרים שרק אתם והוא יודעים להעריך ולהבין.

היכן ניתן להזמין סבוני בוטיק?

סבונים מעוצבים בעבודת יד ניתן למצוא אצלנו  במיידלע מפעל סבונים היושב ביבנה.

אנו עסק משפחתי שמכין סבונים טבעיים בעבודת יד עם המון אהבה ותשוקה.

תוכלו למצוא אצלנו סבונים בשפע של עיצובים שונים, סבונים המתאימים לסוגי עור רגישים, לילדים, לבוגרים ומבוגרים, סבונים כמפיצי ריח אלגנטיים שהם עיצוב נהדר לבית ועד לפצצות אמבטיה מרהיבות.

לאלו מכם שמעוניינים במתנה מקורית שהיא גם הפעלה נהדרת, ניתן למצוא ערכות סבון להכנה עצמית.