עד כמה האופנה בישראל מושפעת מתקופת הקורונה?

עד כמה האופנה בישראל מושפעת מתקופת הקורונה?

האם יש סיכוי שנגיף הקורונה משפיע, או עומד להשפיע על האופנה בישראל ובעולם? ובכן, ישנן תאוריות שאומרות כי ייתכן עתיד כזה. נכון להיום, כולנו נאלצים להתמודד עם עטית מסכות במקומות ציבוריים, מה שכמובן משפיע גם על איך שאנחנו נראים ומרגישים.

בין אם אתם אוהבים להתגנדר פחות או יותר, אתם וודאי שמים לב שבימינו ישנו נגיף עולמי שגם משפיע על האופן שבו אנחנו מתלבשים בכדי לצאת לרחוב בבוקר. כולנו עדיין עם אותם ארנקים לגברים ובגדים מסוגים שונים. אבל יחד עם זאת, נוסף איזשהו "פריט עיצובי" נוסף למשוואה – המסכה שאמורה להגן עלינו מפני נגיף הקורונה. אבל מעבר לעניין של המסכה, האם האופנה בישראל עומדת להיות מושפעת מהנגיף בצורה נרחבת ועמוקה יותר? ובכן, יש לנו מה להגיד על כך.

האם נגיף הקורונה גורם לאופנה בארץ להשתנות עם הזמן?

אנחנו לא יודעים אם אתם מודעים לכך, אבל קיים שיח מסוים לגבי ייצור של בגדים אשר עשויים מבדים שדוחים נגיפים. במילים יותר פשוטות, קמה לא מזמן חברה (ישראלית אגב) אשר טענה כי היא מסוגלת לייצר בד דוחה נגיפים ובקטריות.

אתם מבינים מה הפועל היוצא מכך? ובכן, אם לא ימצאו חיסון לנגיף הקורונה, ייתכן שכולנו נתלבש בעתיד בבגדים שעשויים בד דוחה נגיפים. מעניין מאוד האמת, מעניין אם הדבר הזה ייצא לפועל. בכל מקרה, נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו עדיין לא לבושים בחליפות חלל וארנקים לגבר נשארים ארנקים לגבר. כך גם רלוונטי לגבי שאר אביזרים עיצוביים שניתן לענוד ולהשתמש בהם.

מתנות מיוחדות לגברים עם עיצובים שלא שוכחים

אם אתם מעוניינים לרכוש מתנה לגבר, או אולי אפילו מתנה מיוחדת לגברים במיוחד, אנחנו ממליצים על ארנקים מעוצבים לגבר. בשורה התחתונה, לא משנה כמה האופנה תהיה מושפעת מתקופת הקורונה, ארנקים אלו תמיד יהיו רלוונטיים.

וכשמדברים על רלוונטיות, באותה הנשימה חייבים להזכיר עניינים של אופנה. האופנה בארץ אמנם מושפעת בארץ ובעולם בעקבות עטיה של מסכות על הפנים, אבל כולנו תמיד נמצא את הדרך שלנו להיות ייחודיים. כבר בימינו אנחנו רואים אנשים אשר מדפיסים עיצובים על גבי מסכות פנים, ככה שהנה עובדות בשטח.

עד כמה "אופנת המסכות" משפיעה על בעלי צרכים מיוחדים?

אולי רוב האנשים לא מודעים לכך, אבל ישנו חוק אשר מותיר לאנשים חרשים לנהל דו שיח ללא מסכות. זאת מכיוון שחלק מהאנשים החרשים קוראים שפתיים. יחד עם זאת, חלק מהאנשים החרשים גם בוחרים להדפיס כיתוב על גבי המסכה עצמה.

ניתן לכתוב מסרים שונים המעידים על המצב הבריאותי כמו "קורא שפתיים". בכל מקרה, בשורה התחתונה האופנה בארץ עדיין לא מושפעת קיצונית מתקופת הקורונה. אם אתם ממתכננים לרכוש מתנה מיוחדת לגבר, ארנקים מעוצבים לגברים זו עדיין אחלה בחירה. בהצלחה!