עורך דין דיני עבודה לשמירה על זכויותיך

עורך דין דיני עבודה לשמירה על זכויותיך

זכויות כל שכיר במדינת ישראל, מאוגדות בחוק וזה גם נכון בנוגע לחובותיו של כל שכיר. כאשר ישנה אי הבנה של הזכויות או פגיעה בזכויותיו של העובד, עליו יהיה לפנות אל עורך דין דיני עבודה. ניתן תמיד באמצעות פנייה אל בית הדין האזורי לעבודה, להגיש תביעה כנגד המעביד במידה ולא קיבל פיצויים, פוטר ללא שימוע, או שלא הופרש לו פנסיה כחוק וכן, במקרה של הלנת שכר. דיני עבודה הינם דינים מאוד מורכבים ובהיעדר גורם מקצועי אשר מכיר היטב את החוק, העובד עשוי להפסיד את המגיע לו.

יש לבחור עורך דין אשר מתמחה רק בדיני עבודה, היות וישנם עורכי דין העוסקים בכמה תחומים ומי שיהיה בקיא הוא רק עורך דין דיני עבודה. למעשה, בחירה בעורך דין לדיני עבודה הינה מכרעת שאין להקל בו ראש. תוכלו להבטיח לעצמכם ייצוג הולם ומקצועי באמצעות עורך דין אשר עובד שנים בתחום דיני העבודה וזקף הישגים רבים, כאשר ניצח בתיקים מורכבים הקשורים לדיני עבודה.

מקרים נוספים שיש לפנות בגינם לעו"ד דיני עבודה

יש לציין, כי פנייה אל עורך דין דיני עבודה, אינה רק במקרים של הלנת שכר, פיטורין שלא נעשו כחוק או הלנת שכר וכדומה, כי אם גם במקרה של תאונות עבודה. יש להדגיש ולציין, כי פניה אל עו"ד דיני עבודה, יכולה להיות גם במקרים של השפל העובד במקום העבודה. במקרים אלה, כאשר עובד מושפל ע"י מעסיקו העובד, יוכל לדרוש פיצויים כספיים גבוהים במידה ונפגע נפשית. בכל מקרה, מומלץ לפנות אל עורך דין לדיני עבודה, גם כאשר עובד מעוניין להתפטר ממקום עבודתו ללא מחשבה, מה שעשוי לפגוע בזכויותיו, אם בגין עלבון או מתוך זעם. בכל מקרה, יש להתייעץ עם עוה"ד הבקיא בדיני עבודה, לצורך בדיקת הזכויות האפשרויות אשר מגיעות לעובד.

עורך דין לדיני עבודה גם בייצוג מעסיקים

ממש כשם שיש למטבע שני צדדים, עורך דין דיני עבודה, עוסק גם בייצוג מעסיקים ולכן כשאר מדובר על הסכמי עבודה וסוגיות או סכסוכים שנגרמים במהלך העבודה מול המעסיק, יש להסתייע בעו"ד אשר מתמחה בכל הקשור בדיני עבודה. יש לציין כי עו"ד הבקיא בדיני עבודה, יכול לייעץ בתחומים רבים, כגון: הסכמים קיבוציים וניהול של משא ומתן קיבוצי, ליווי מעסיקים בהליכי ארגון מחדש, הגנה על סודות מסחריים, עריכת חוזים הקשורים לחברה או לבית העסק, עסקאות חוץ ותוך ארגוניות ועוד.

מהו חוק הודעה לעובד וממה על המעסיק להיזהר?

חוק הודעה לעובד(חוק תנאי עבודה) התשס"ב 2002, הינה בעיגון תנא עבודתו של העובד. על המעסיק למסור הודעה לעובד בגין תנאי עבודתו ולא יאחר משלושים יום מתחילת העסקתו. משנת 2012, בית הדין לעבודה, רשאי לפסוק לעובד פיצויים עד לסכום של 15,000 ₪ במידה והמעסיק לא מסר הודעה לעובד. על מנת להימנע מתביעה משפטית, יש להסתייע בשירותיו של עו"ד לדיני עבודה ולמנוע אי נעימויות, הוצאות וריצות מיותרות לבתי הדין לעבודה.