הכירו את ידע ספרים

הכירו את ידע ספרים

מחפשים מקום אחד שאליו תוכלו לפנות בכל ספר ומקור מידע מקצועי לו תזדקקו?

מענף הרפואה והסיעוד, דרך תחומי ההנדסה ועריכת הדין ועד לנבכיה של הרפואה המשלימה, חברת ידע ספרים מספקת את שירותיה לקהלים רבים ושונים לרבות גופים מקצועיים ואקדמיים וכן יחידים ופרטיים דוגמת סטודנטים ובעלי מקצועות המבקשים להתעדכן במהדורות האחרונות של תחום עיסוקם.

ספרות מקצועית מן הארץ ומחו"ל

ידע ספרים היושבת בנתניה, מציעה ממשק קל ונוח באתרה, ובו ניתן למצוא מגוון עשיר של ספרים הקיימים במלאי וכן לבצע רכישה בטוחה אונליין.

באתר ניתן למצוא ספרות ענפה בעברית וכן מגוון רחב של ספרות מקצועית מחו"ל.

בכל ספר שאיננו קיים במלאי או שאיננו מופיע בקטלוג, באפשרות המתעניינים והמתעניינות להשאיר פנייה מסודרת באתר, בדוא"ל, או לפנות לייעוץ וקבלת מידע טלפוני.

עבודה מול גופים ויחידים

ספרות מקצועית נצרכת על-ידי קהלים רבים ובמתכונות משתנות.

חברה מקצועית המבקשת לספק מקורות ידע זמינים עבור עובדיה בהחלט יכולה למצוא מענה ולבצע רכש של מקבצי ספרים מקצועיים.

גם סטודנט או סטודנטית יחידים המעוניינים לרכוש ספרות מקצועית שתהא זמינה עבורכם בכל עת, יכולים בהחלט למצוא את המענה מבוקש באתר ולבצע רכישה פרטנית.

מטפלים, רופאים, מהנדסים ומגוון בעלי מקצועות שונים העובדים באופן עצמאי ומעוניינים להעשיר את ידיעתם או לחילופין לרענן את הבנתם בנושא מסוים ולפנות למקור מידע מהימן בעת הצורך, יכולים לבצע רכישה של מגוון ספרים מקצועיים, וכן לבצע הזמנה פרטנית באם והספר איננו נמצא במלאי.

פעילויות נוספות של ידע ספרים

לצד הפצתה של ספרות מקצועית, ידע ספרים הינה הוצאה לאור העוסקת בספרות מקצועות הבריאות על סוגיה השונים וכן מעניקה שירותי הוצאה לאור עבור גופים אקדמיים ומקצועיים שונים.

בקבלת שירות מטעם החברה, כל לקוח ולקוחה יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם נמצאים בידיים טובות ומנוסות.

גושפנקא נוספת לכך ניתן למצוא בעבודה הפורייה והממושכת של החברה עם מגוון גופים, מוסדות ממשלתיים, חברות העוסקות בציוד רפואי ותרופות, בתי ספר מקצועיים וקהלים סטודנטיאליים במקצועות הלימוד הרלוונטיים.

פרטים התקשרות:

דוא"ל: main@yedapublishing.com
טל': 077-8844676