המקומות המומלצים לחופשה רומנטית מושלמת

מה יותר טוב מזמן איכות עם בן או בת הזוג, בחופשה אינטימית ששייכת אך ורק לכם? זה קורה הרי לכולנו – הרבה פעמים אנו נסחפים במרוץ החיים, העיסוקים והמטלות ושוכחים להשקיע רגע בזוגיות שלנו. על מנת להמשיך להיות בזוגיות טובה ובריאה נדרש מאיתנו להקדיש זמן לטובת הקירבה, האינטימיות וצבירת החוויות.

הרבה פעמים, הבחירה הראשונה של בני הזוג היא חופשה זוגית בחו״ל. כשנמצאים בחו״ל, לרוב יותר קל להתנתק מהסביבה ומהעיסוקים ובני הזוג יכולים להיות מרוכזים האחד בשנייה. אולם, חופשה זוגית בחו"ל דורשת הכנה מראש של מציאת תאריכים פנויים, רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת רכב, מלון ועוד.

על כן, זוגות שלא מצליחים למצוא תאריכים נוחים לטיסה לאור אילוצים כאלו ואחרים, יכולים ליהנות מחופשות מושלמות בארץ.

חופשה רומנטית בצימר

לא תמיד צריך לטוס רחוק בשביל לצבור חוויות ולהקדיש זמן איכות – יש לנו פה בארץ מגוון רחב של צימרים לזוגות ומשפחות, העונים על כל הקריטריונים של חופשה מהנה ומושקעת. הצימרים, כוללים על פי רוב, מגוון רחב של שירותים, כמו למשל ג’קוזי או בריכה וארוחת בוקר מזינה. כל זאת, בפרטיות מושלמת ובסביבה פסטורלית.

הרבה פעמים הצימרים ממוקמים באזורים פסטורליים בטבע הנמצאים בקרבת מקום של מסלולים יפים ומהנים שגם מוסיפים לחוויה. מדובר בשילוב מושלם של שקט ושלווה בשעות הערב בצימר, יחד עם פעילות נעימה ופסטורלית במהלך היום.

חופשה רומנטית בבית מלון

אם ברצונכם לחוות חוויית שירות מסוג קצת שונה – בתי מלון הם הבחירה המושלמת עבורכם. היתרון המרכזי בבתי מלון, הוא כמובן המיקום. מיקום הבית מלון יכול להיות באמצע העיר, לצד מרכזי קניות ומקומות בילוי אטרקטיביים, בשונה מצימר, שלרוב ממקום באיזור יותר מבודד ומוקף טבע.

בבתי המלון תוכלו ליהנות ממגוון שירותים כמו בצימר ולעיתים אף מעבר לכך, דוגמת לובי, מסעדה, ספא, בריכה גדולה, room service , חדר כושר ועוד. יתרון נוסף שמקבלים בבתי המלון, הוא שמרבית בתי המלון, מספקים תפריט אוכל מגוון במשך כל היום, החל מארוחת בוקר, צהריים וערב, ובנוסף, ישנה אפשרות להזמין מזון לחדר או ללובי בכל שעה.

כמו כן, פעמים רבות, בתי המלון מארחים אטרקציות והפעלות במתחם המלון – ללא תוספת תשלום, כמו למשל מופעים, אירועים ותערוכות שונות המתקיימות באולמי המלון ועוד.

חופשה רומנטית בטבע

מדי פעם מומלץ לתחזק את הקשר הזוגי, באמצעות חופשה בסגנון מעט יותר אקזוטי – הלא היא החופשה הזוגית בטבע. החופשה כוללת שינה בשקי שינה באוהלים בטבע, בישול בעזרת אמגזית, קצת עקיצות מיתושים ומה לא.
בסופו של יום, אין יותר רומנטי מלהביט בכוכבים שבשמיים לצד אור המדורה. חופשה כזו אמנם דורשת לעיתים יותר התארגנות והכנה, אך היא חווייתית לא פחות.